Audi Q3 TDi Quattro - Ochrona samochodu nanotechnologią

Ochrona Twojego nowego samochodu od samego początku jest ważnym czynnikiem w utrzymaniu potencjalnej wartości odsprzedaży Twojej inwestycji. Dobry uszczelniacz nanotechnologiczny pomoże ochronić samochód przed kołtunami, zadrapaniami i blaknięciem pod wpływem promieniowania UV, a także poprawi jego ogólny połysk. Audi Q3 TDi Quattro w kolorze Daytona Grey, perłowym ciemnosrebrnym, przyjechało do Ultimate Detailing Studio na zabieg New Car Protection Treatment, aby to właśnie osiągnąć!

W tym przypadku Audi zostało dostarczone do studia bezpośrednio z salonu. Nasz Detailer zabrał się do pracy, używając Valet Pro Citrus Tar & Glue Remover, aby usunąć ostatnie pozostałości wosku transportowego, a następnie odtłuścił samochód przy użyciu Bilt-Hamber Surfex HD. Maska, bagażnik i zamki drzwi również zostały potraktowane Surfex HD, podczas gdy koła zostały spryskane Bilt-Hamber Korrosol, aby upewnić się, że żadne zanieczyszczenia żelazne nie zostały zebrane podczas drogi do studia detailingu.

Następnie Q3 został wstępnie oczyszczony przy użyciu Ultimate Snow Foam i umyty przy użyciu metody dwóch wiader oraz Bilt-Hamber Auto-Wash. Po spłukaniu osadów do węża podłączono filtr wody dejonizującej Aqua Gleam i Audi zostało poddane ostatniemu płukaniu wodą oczyszczoną, a następnie osuszone miękkimi ręcznikami z mikrofibry.

Widać było, że dealer przygotował ten samochód, ponieważ w zakamarkach znajdowały się resztki pasty polerskiej, ale nie było żadnych typowych zawirowań na lakierze, poza kilkoma śladami na plastikowych listwach. W związku z tym nie musiałem używać polerki maszynowej, więc udoskonaliłem ręcznie przy użyciu SCHOLL Concepts S40 Anti-Swirl Compound. - Master Detailer, UDS

Do uszczelniania wybrano Nanolex PROFESSIONAL Paint & Alloy Sealant ze względu na jego właściwości hydrofobowe, gładkość i błyszczące wykończenie. Najpierw nasz Detailer użył Nanolex PREMIUM Paint Cleaner, aby upewnić się, że lakier i felgi są całkowicie pozbawione wszelkich pozostałości po polerowaniu, które mogłyby utrudnić wiązanie pomiędzy podłożem a uszczelniaczem. Następnie, pracując po jednym panelu i jednym kole, nałożono uszczelniacz, pozostawiono do utwardzenia na około 3 minuty, a następnie wytarto miękką, krótką ściereczką z mikrofibry. Na koniec opony zostały zabezpieczone dressingiem Swissvax Pneu, który nadał im naturalny połysk i dopełnił perfekcyjnie wykończony wygląd bardzo błyszczącego Audi Q3!

Mariusz Nawrocki

Redakcja cempol.pl

Zobacz również